Menu Zavrieť

VÝZNAM REPREZENTATÍVNEJ VIZITKY

Vizitky už dlhú dobu predstavujú viac ako len odovzdanie kontaktu na kartičke. A firmy si na nich dávajú čoraz viac záležať. Stále majú vo všeobecnosti ten rovnaký tvar, rovnaké rozmery. No nesú oveľa väčšie posolstvo.


vizitky verteco

Modelová, a nie až tak nereálna situácia z grafického štúdia:

Šéf: „Máme zákazku pre toho nového klienta – chce nový návrh vizitiek.“

Nový grafik: „Okej, to mám za 10 minút.“

Mýlil sa. Nové vizitky nakoniec robil 4 hodiny.

Totiž to, ak vizitka nebude lákavá pre oko klienta, skončí v smetnom koši.

A pritom nejde až tak o to, čo je na nej napísané. Samozrejme, meno, funkcia, telefónne číslo, e-mail, adresa. To všetko sú podstatné informácie a na vizitke by nemali chýbať. No jej dizajn prezradí ešte viac. Odhalí brand spoločnosti, ktorý celkovo vypovedá o ideológii firmy. Kto si dá záležať na vizitke, dáva si asi záležať na všetkom. Myslí na detaily. Kto si na vizitku umiestni QR kód, cez ktorý si môže klient uložiť kontakt priamo do svojho smartfónu, očividne kráča s dobou a sleduje, čo je moderné. Zároveň je praktický a šetrí čas.

vizitky modernej doby

Vizitky sa už netlačia len na obyčajný tvrdší (350 g) papier. Môžete ich vytlačiť na rôzne typy papiera či dokonca materiály. A tie môžu mať rôznu farbu či rôznu štruktúru. V dnešnej dobe digitálnej kreativity môžu mať vizitky aj inú, netradičnú podobu. A to potenciálneho klienta naozaj zaujme. Preto je dobré sa pri jej výrobe obrátiť ne niekoho, kto Vám poradí čo je teraz “IN” a aký typ vizitky, by najlepšie prezentoval práve Vašu spoločnosť.

Ešte stále si hovoríte: „Veď je to len vizitka“? Dodajte jej šmrnc a vystúpte z davu! Nápadité, hravé, neobyčajné vizitky si sami pýtajú, aby sa o nich ďalej hovorilo. Kreatívna idea je základ. Taká, ktorá presne vystihne vaše podnikanie, filozofiu, ideológiu. A s tým vám pomôže aj Custom Design Studio, ktoré sa nebojí popustiť uzdu fantázii.

Podobné články